Bestellen en betalen

Het bestel en betaalproces bestaat uit de volgende 5 stappen

  • 1) Factuuradres
    Hier geef je persooonlijke gegevens op, waar de factuur heen gestuurd dient te worden.
  • 2) Verzendadres
    Indien afwijkend, kan je hier het adres waar de verzending naar toe gestuurd dient te worden.
  • 3) Verzendmethode
    Hier kan je de keuze maken hoe je de bestelling verstuurd wilt hebben, hier selecteer je gratis bij een bestelling van boven de € 20,-
  • 4 ) Betaalmethode
    Hier kan je de keuze maken hoe je de bestelling dient te betalen, we hebben de volgende opties:
    • IDeal, u betaald direct.
    • Vooraf overmaken, u betaald de factuur hierna versturen wij het pakket. (bank transfer)
    • Op factuur, u betaald achteraf, wij voeren wel eerst een krediet check uit, bij positief advies kunt u hiermee betalen.
      De adminstratiekosten hiervan bedragen € 1.- (Betaal achteraf via Billink)
    • Mastercard
    • Maestro
    • Visa
    • Mister Cash (belgië (u betaald direct)
  • 5) Controle
    Hiermee controleer je de bestelling en plaats je de bestelling.